גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS / Air-Tags/ Smart-Tag מבוססי לווין או בלוטוס, מאפשרים למי שהשתיל לכם אותו לדעת בכל רגע היכן אתם נמצאים. המכשיר הזה יוכל להיות מושתל ברכב שלכם, או בכל דבר שנמצא איתכם כל הזמן ולמעשה יכול להוות אינדיקציה למיקום המדויק שלכם. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לספר לכם כיצד ניתן לחשוף את המכשיר הזה ולהגן על הפרטיות שלכם.

 

גילוי מכשירי מעקב GPS

מכשירי מעקב GPS הוא אמצעי מעקב שעובד על GPS, כלומר בעזרת לווין הוא מזהה את המיקום הנוכחי של המכשיר. למעשה הטלפון של כל אחד מאיתנו מהווה מכשיר כזה, וזו הסיבה שאנחנו יכולים לעשות שימוש בתוכנת ניווט שונות. הבעיה מתחילה כאשר מכשיר כזה מושתל אצלנו בלי ידיעתנו, כך שאדם אחר יכול לדעת בכל זמן נתון על המיקום שבו אנחנו נמצאים.

מכשירי מעקב זעירים

בניגוד למה שרבים חושבים, מכשיר כזה יכול להיות מכשיר קטן במיוחד שהושתל ברכב שלכם, באופנוע או בכל כלי אחר שנמצא איתכם. ללא ידע מקצועי האתגר בגילוי אמצעי מעקב GPS יכול להיות קשה במיוחד עד בלתי אפשרי. עם זאת, אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מחזיקים בכמה שיטות שיכולות לעזור לנו לגלות את המכשירים הללו.

 

גילוי מכשירי מעקב GPS
שי מדר – חוקר סייבר, חוקר פרטי, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים.

ניהול ופיקוח

המרכז מנוהל ע"י שי מדר, חוקר סייבר מומחה וחוקר פרטי, מהנדס מחשבים ומהנדס אלקטרוניקה. עד מומחה בבית משפט, בעל רישיון לניהול משרד חקירות מטעם משרד המשפטים, קצין לוחמת סייבר (CWS), מעל 20 שנות ניסיון בתחום הטכנולוגי החקירתי, עם ניסיון עשיר בחשיפת האזנות סתר ומצלמות סמויות מכל סוג, איתור תוכנות ריגול על טלפונים ניידים או רשתות מחשוב.

אנו גאים בהובלת התעשייה הן בזיהוי האזנות סתר והן בחקירות סייבר. במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר, מעבדה פורנזית לביצוע חקירות סייבר מתקדמות לטלפונים ניידים סלולריים וציוד חקירתי טכנולוגי (ברמה בטחונית) מהמתקדמים בעולם, הכולל סקנרים משוכללים ואמצעים שונים ויחודיים לאיתור כל סוג אמצעי ריגול, בכל סוג טכנולוגיה ובכל מקום, לרבות הבית, הרכב, המשרד, או הטלפון הנייד.

 

 

 

צרו איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל לעזור לכם לגלות אם מאזינים לכם

בדיקה עצמאית

האפשרות הראשונה היא פשוט לסקור את המקום שבו אתם חושדים שהמכשיר נשתל. המכשיר הזה כמובן נשתל במקומות ניידים כדי שהוא יוכל לעקוב אחריכם אונליין, כך שאין חשש ששתלו לכם מכשיר כזה במשרד או בבית. בדרך כלל מכשירים מעקב מבוססי GPS מושתלים בכלי רכב, ובעזרת עין מקצועית ניתן לסקור את הרכב ולגלות את המכשיר.

ישנם מספר מיקומים קבועים שבהם נשתלים בדרך כלל מכשירים כאלו, וגם אם הם מוסווים היטב, ברגע שמגלים את המקום שבו הם נמצאים ניתן לגלותם. גם אם אתם לא הצלחתם לגלות בעיניים שלכם את המכשיר, זה לא אומר כלום, המתקינים שלהם בדרך יותר מקצועיים מכם.

 

איתור שידור יוצא/נכנס

האפשרות השנייה כבר דורשת כלים טכנולוגיים מתאימים ולא רק עין מקצועית. לאור העובדה שהמכשיר מבוסס על GPS, הוא למעשה משדר כל הזמן למקום שבו רוצים לדעת היכן אתם נמצאים. לאור זאת הוא פולט גלים שבעזרתם נעשה שידור ובעזרת מכשור טכנולוגי מתאים ניתן לאתר את מקור הגלים הללו.

 

בחירת נכונה של איש מקצוע

כאשר ניגשים לגילוי של האזנות סתר ברכב, האזנות לטלפון או גילוי מכשירי מעקב GPS, חשוב לקחת את השירותים של בעל המקצוע הטוב ביותר שאתם יכולים. האמצעים הללו יכולים לגרום לכם לנזק משמעותי, ולכן חשוב שהבדיקה תהיה כמה שיותר מקצועית. במקרה שבו הבודק לא איתר את המכשיר אתם עלולים להיות במעקב זמן רב עד שתעלו על מיקומו המדויק של המכשיר.

 

גילוי מכשירי מעקב GPS

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הוא גוף מקצועי שעוסק בגילוי מכשירי האזנה, בדיקת האזנה לטלפון ועוד. לאור ההתפתחות הטכנולוגית הרבה בשנים האחרונות ישנם לא מעט מכשירי ריגול זעירים שבעין לא מקצועית קשה מאוד לחשוף אותם, גילוי מכשירי מעקב GPS, או מכשירי איכון Air-Tag / Smart-Tag, מצריך שימוש בציוד מתקדם ביותר, בנוסף לבודק בעל יכולות הנדסיות וניסיון עשיר במכשירים מסוג זה. הצוות שלנו מבטיח שנעשה כל מה שאפשר כדי לגלות מכשיר מעקב שהושתל אצלכם.

 

לסיכום

השתלה של מכשיר מעקב מבוסס GPS מהווה פגיעה אנושה בפרטיות שלכם ומאפשרת למי שהשתיל את המכשיר לדעת בכל זמן נתון בדיוק היכן אתם נמצאים. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מחזיקים במגוון שיטות שמאפשרות לאנשי המקצוע שלנו לגלות את המכשיר ולהחזיר את הפרטיות שלכם למקומה. אז בכל מקרה חשד, אתם מוזמנים לפנות אלינו, אנחנו כבר נדאג לכם.

 

לשיחה דיסקרטית עם מומחה

אהבתם את המאמר? שתפו

בדיקת האזנה לטלפון
בדיקת האזנה לטלפון

צריך בדיקת האזנה לטלפון הנייד? הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, הוא יכול להוות אמצעי מעקב אחרינו, בוא נבחן אם אתה צריך בדיקת האזנה לטלפון

קרא עוד »
בדיקת האזנה

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או

קרא עוד »
גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה ע"י המומחים בתחום ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים

קרא עוד »
דילוג לתוכן