בדיקת האזנה

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או במשרד, לחשש שלכם בהחלט יש מקום, וסיכוי טוב שלא תצליחו לגלות את המכשיר. המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר יכול לעזור לכם בביצוע בדיקת האזנה ולחשוף את המכשיר.

 

בדיקת האזנה

מכשיר האזנה הוא אמצעי הקלטה משוכלל שמשדר את כל מה שנאמר בחלל שבו הוא נמצא. מכשירי האזנה משמשים בארגוני מודיעין אולם גם בשוק הפרטי יש להם לא מעט צרכנים. המכשירים יכולים לשמש להשגת מידע שאותו לא ניתן להשיג בצורה גלויה. כמובן שלצד שבו נשתל מכשיר האזנה יכול להיגרם הרבה מאוד נזק, וזו הסיבה שכל כך חשוב לבצע בדיקת האזנה ולגלות מכשירים משדרים או מקליטים.

השימוש במכשיר האזנה יכול להיות כדי לבצע האזנת סתר בין בני זוג, ביצוע של האזנות לטלפון ועוד שימושים שונים.

 

בדיקה לגילוי מכשירי האזנה זעירים

כיום בעזרת רכיבים מיוחדים ניתן לייצר מכשירי האזנה בגודל זעיר ולשתול אותם כך שפשוט לא ניתן לראות אותם. לעיתים ניתן לראות מכשירי האזנה שנשתלו במזגנים, מתגי תאורה או פינות חבויות אחרות שלא אפשרו למי שהאזינו לו לגלות אותם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן לספר לכם על ביצוע בדיקת האזנה תוך שימוש בכמה שיטות ייחודיות שיכולות לעזור לכם לגלות מכשירי האזנה ולקבל את השקט שלכם.

 

גילוי גלי שידור

מכשירי האזנה רבים משדרים אונליין את מה שהם שומעים. המכשירים הללו פועלים בדיוק כמו מצלמה נסתרת, והם משדרים כל הזמן את מה שנשמע בחלל שבו הם נמצאים. החיסרון של המכשירים הללו הוא שהם משדרים מידע ולכן הם פולטים גלים שבעזרתם ניתן להעביר את השידור, כיון שכמו שברור לכם המכשיר הוא כמובן אלחוטי.

במקרה שבו שתלו אצלכם מכשיר כזה בעזרת ציוד מקצועי ניתן לעלות על המקור שממנו הגלים משדרים, וכך לחשוף בקלות את מכשיר האזנה. במקרה שבו יש לכם חשד לכך ששתלו לכם מכשיר האזנה, בדיקה אחר הגלים יכולה באופן כמעט וודאי לשלול את האפשרות הזו במקרה שלא נמצאו גלים חריגים בחדר.

 

סקירה ויזואלית

האפשרות השנייה היא פשוט לסקור באופן ויזואלי את החלל שבו אתם חושדים שקיימים אמצעי האזנת סתר. אמנם מי שאינו איש מקצוע לא תמיד יוכל בסקירה כזו לזהות את מכשיר האזנה, אולם בתור אנשי מקצוע אנחנו יודעים מהם המקומות שבהם נהוג להשתיל מכשירים כאלו, ובדרך כלל לאחר סקירה רצינית נוכל לגלות ממצאים מפלילים.

 

פליטת רעש

האפשרות הנוספת היא לנסות לאתר את מכשירי האזנה בעזרת פליטת רעש. לעיתים מכשירים כאלו יכולים לפלוט רעש, שבמהלך היומיום אנחנו לא מצליחים לשמוע אותו. כדי לגלות את המכשיר בשיטה הזו כבו את כל המכשירים בסביבה הרצויה ונסו להבחין האם קיים רעש נוסף, שבסבירות גבוהה מגיע ממכשיר האזנה.

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הוא גוף מקצועי שעוסק בחשיפת אמצעי ריגול שונים עבור לקוחות הן מהמגזר הציבורי והם במגזר הפרטי. הצוות של המרכז הוא צוות מקצועי, ואם אתם חושדים ששתלו לכם מכשיר האזנה אתם יכולים לפנות אלינו ויחד נגיע לחקר האמת. כמובן שהעבודה של המרכז נעשית בדיסקרטיות מוחלטת, תוך שמירה מלאה על הפרטיות שלכם.

 

לסיכום

חשיפה של האזנת סתר היא מלאכה מורכבת, וחשוב לגשת אליה במשנה זהירות. קיימות מספר שיטות שבאמצעותן ניתן לגלות את המכשירים, כאשר הניסיון הוא להתחקות אחר הגלים או הקול שאותו פולט המכשיר. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מחזיקים בצוות מקצועי שישמח להעניק לכם מהניסיון הרב שלו בגילוי של האזנות סתר.

לשיחה דיסקרטית עם מומחה

אהבתם את המאמר? שתפו

בדיקת האזנה לטלפון
בדיקת האזנה לטלפון

צריך בדיקת האזנה לטלפון הנייד? הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, הוא יכול להוות אמצעי מעקב אחרינו, בוא נבחן אם אתה צריך בדיקת האזנה לטלפון

קרא עוד »
בדיקת האזנה

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או

קרא עוד »
גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה ע"י המומחים בתחום ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים

קרא עוד »
דילוג לתוכן