גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה ע"י המומחים בתחום

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או במשרד, לחשש שלכם בהחלט יש מקום, וסיכוי טוב שלא תצליחו לגלות את המכשיר.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר יכול לעזור לכם בגילוי מכשירי האזנה מכל סוג טכנולוגיה ובכל מקום.

 

בוא נבחן אם את/ה באמת צריכים..

  • האם שמת לב שבן הזוג שלך יודע יותר ממה שהוא צריך?
  • האם הוא יודע היכן את נמצאת בכל רגע נתון?
  • האם אתה חושד שדבריך נפלו לידיים אחרות? 
  • האם אתה מודאג מכך שהשיחות החסויות שלך ידועות למתחרים שלך?

 

אם כן, סביר להניח שמאזינים לך, מצלמים אותך או שהתקינו לך אמצעי מעקב.

גילוי מכשירי האזנה
שי מדר – חוקר סייבר מומחה, חוקר פרטי, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים.

ניהול ופיקוח

המרכז מנוהל ע"י שי מדר, חוקר סייבר מומחה וחוקר פרטי, מהנדס מחשבים ומהנדס אלקטרוניקה, עד מומחה בבית משפט, בעל רישיון לניהול משרד חקירות מטעם משרד המשפטים, קצין לוחמת סייבר (CWS), מעל 20 שנות ניסיון בתחום הטכנולוגי החקירתי, עם ניסיון עשיר בבדיקת האזנות סתר ומצלמות סמויות מכל סוג, איתור תוכנות ריגול על טלפונים ניידים או רשתות מחשוב.

אנו גאים בהובלת התעשייה הן בזיהוי האזנות סתר והן בחקירות סייבר. במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר, מעבדה פורנזית לביצוע חקירות סייבר מתקדמות לטלפונים ניידים סלולריים וציוד חקירתי טכנולוגי (ברמה בטחונית) מהמתקדמים בעולם, הכולל סקנרים משוכללים ואמצעים שונים ויחודיים לאיתור כל סוג אמצעי ריגול, בכל סוג טכנולוגיה ובכל מקום, לרבות הבית, הרכב, המשרד, או הטלפון הנייד.

 

 

 

צרו איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל לעזור לכם לגלות אם כן, ולקבל בחזרה את השקט הנפשי שלכם

 

גילוי מכשירי האזנה: איך עושים זאת?

חושדים שהשתילו במקומות העבודה או בבית שלכם מכשירי האזנה? לא יודעים כיצד להתחיל לחפש ולזהות אותם?

פנו למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר, ותוכלו לקבל תמונת מצב מלאה לגבי אם ומתי החביאו מכשירי האזנה, והיכן וכיצד עשו זאת.

גילוי מכשירי האזנה אינו עניין קל ופשוט אם אינכם בקיאים בעולם האזנות הסתר, ולכן מומלץ לפנות לחברה מנוסה ומקצועית לגילוי האזנות סתר שיבצעו בעבורכם את העבודה ויתנו לכם את כלל המידע לגבי מכשירי האזנה חבויים שהושתלו כנגדכם.

 

האזנת סתר בין בני זוג: מה לעשות אם עולה חשד?

אם בן או בת הזוג שלכם מתנהגים לאורך זמן בצורה משונה ומעוררת חשד, ייתכן והם הפעילו נגדכם האזנת סתר. האזנת סתר בין בני זוג הינה תופעה נפוצה יותר ממה שעלולים לחשוב, ומדובר לרוב בבן זוג שרוצה לאסוף על רעהו חומרים מסוימים על מנת לפנות לאחר מכן להליך גירושין או להעליל עליו כי ביצע כנגדו שקרים ובגידות. האזנת סתר אינה דבר נעים, וקרוב לוודאי שאם עולה בכם חשד שמבצעים זאת נגדכם, תרצו לוודא ולהבין את המצב לאשורו. על כן, אל תהססו: תוכלו לפנות במהרה למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר וללבן את העניין אחת ולתמיד.

 

גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה אכן יכול להיות משימה מאתגרת מכמה סיבות. ראשית, מכשירי האזנה מודרניים מתוכננים לרוב להיות קטנים ולא בולטים, מה שמקשה על חשיפתם ללא סיוע מקצועי. מכשירים אלה יכולים להיות קטנים כמו מטבע או אפילו קטנים יותר, מה שהופך אותם כמעט בלתי נראים לעין לא מאומנת.

כמו כן, למי שמשתל מכשירי האזנה יש לרוב ניסיון וידע רב בתחום, המאפשרים להם לבצע את עבודתם בצורה מקצועית ודיסקרטית. הם יודעים למקם את המכשירים הללו באופן אסטרטגי באזורים שקשה לזהות, כמו בתוך רהיטים, שקעי חשמל, או אפילו מאחורי קירות. רמת מומחיות זו הופכת את זה למאתגר עוד יותר עבור אנשים ללא הכשרה מיוחדת לזהות את המכשירים הנסתרים הללו.

עם זאת, סיוע מקצועי יכול לסייע רבות באיתור מכשירי האזנה. מומחים במעקב נגדי ובניפוי באגים אלקטרוניים הם בעלי הידע והניסיון הדרושים כדי לאתר אפילו את המכשירים המוסתרים היטב. החוקרים מכירים את נקודות המסתור והטכניקות הנפוצות בהן משתמשים מצותתים, ומאפשרות להם לבצע חיפוש יסודי ושיטתי.

אנשי מקצוע אלה משתמשים בציוד וטכניקות מיוחדות שתוכננו במיוחד לגילוי מכשירי האזנה. זה עשוי לכלול שימוש במנתחי ספקטרום, גלאי צומת לא ליניארי, מצלמות הדמיה תרמית וכלים מתוחכמים אחרים. מכשירים אלה יכולים לזהות אותות אלקטרומגנטיים הנפלטים ממכשירי האזנה או לזהות חריגות פיזיות שעלולות להצביע על נוכחות של ציוד מעקב נסתר.

יתר על כן, אנשי מקצוע בתחום זה מעדכנים ללא הרף את הידע והכישורים שלהם כדי להקדים את השיטות המתפתחות ללא הרף המשמשות מצותתים. הם מאומנים לחשוב כמו מצותתים, מה שמאפשר להם לצפות נקודות מסתור ולגשת לתהליך הגילוי בהלך רוח מקיף.

לסיכום, בדיקת האזנה יכולה להיות משימה מורכבת ומאתגרת בשל אופיים הקטן והדיסקרטי של מכשירים אלו, כמו גם המומחיות של המשתילים אותם. עם זאת, בעזרת אנשי מקצוע המתמחים במעקב נגד וניפוי אלקטרוני, ניתן לחשוף את המכשירים הנסתרים הללו. על ידי שימוש בציוד מיוחד ובידע הנרחב שלהם, מומחים אלה יכולים לספק שקט נפשי על ידי הבטחת הפרטיות והאבטחה של השיחות שלך.

חושדים שיש האזנות לטלפון שלכם: כך תפעלו

אף אחד לא רוצה לגלות יום אחד שמאזינים לשיחות הטלפון שלו, ואם אתם חושדים שמישהו עושה זאת, יש מקום לפנות לחברה אמינה שתבצע גילוי מכשירי האזנה מקצועית, כדי להבין מי מתי וכיצד מאזין לשיחות הטלפון שלכם. האזנות לטלפון יכולות להתבצע בין בני זוג, או על ידי חוקרים פרטיים, ואף אנשים אחרים מכל תחום. אם אתם חושדים שמישהו מאזין לטלפון שלכם אל תהססו: פנו עוד היום למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר.

לפרטים נוספים על בדיקת האזנה לטלפון נייד, לחץ כאן.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר: מה חשוב לדעת

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הינו גוף מסחרי מקצועי וותיק המומחה לעולם האזנות הסתר. בין אם מדובר בגילוי מכשירי האזנה בעסק שלכם, בדירה שלכם, ברכב, או בטלפון, תוכלו לפנות למרכז והוא יבצע בעבורכם עבודת חקר מקיפה וימפה עבורכם את מכשירי האזנה השונים וסוגי ההאזנה שמשתמשים בהם נגדכם. אל תרגישו לבד: פנו למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר עוד היום כדי להבהיר את תמונת המצב של האזנות נגדכם, אם כאלו קיימות.

לסיכום

דווקא במקום הכי בטוח שאמור להיות לכם, לדוגמה בבית, או במערכת יחסים זוגית, עלולים לגלות שאחד הצדדים מאזין בסתר לשני, או השתיל מכשירי האזנה. במקרה ואתם חושדים שאתם חלק מסיטואציה כזו, אל תהססו. פנו למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר על מנת לפעול לטובת גילוי מכשירי האזנה בבית, במשרד, ברכב ועוד, כך שתוכלו להחליט מה אתם עושים במידה ותגלו שיש לכם האזנת סתר.

 

לשיחה דיסקרטית עם מומחה

אהבתם את המאמר? שתפו

בדיקת האזנה לטלפון
בדיקת האזנה לטלפון

צריך בדיקת האזנה לטלפון הנייד? הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, הוא יכול להוות אמצעי מעקב אחרינו, בוא נבחן אם אתה צריך בדיקת האזנה לטלפון

קרא עוד »
בדיקת האזנה

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או

קרא עוד »
גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה ע"י המומחים בתחום ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים

קרא עוד »
דילוג לתוכן