גילוי האזנות סתר

אי גילוי האזנות סתר בבית יכולה להסב לכם נזק רב. בשנים האחרונות התגלו מקרים רבים שבהם מכשירי האזנה היו מוסתרים במקומות שקשה להגיע אליהם, ולאור זאת הגילוי של המכשירים הללו נעשה מורכב יותר ויותר. לנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר יש את כל הכלים לעזור לכם לעלות על האזנות סתר במקום המגורים שלכם.

 

גילוי האזנות סתר

בשנים האחרונות התקנה של אמצעי האזנה במקומות מגורים הפכה להיות נפוצה מאוד. לאור ההתפתחות הטכנולוגית קיימים מכשירי האזנה זעירים שבעין לא מקצועית קשה לאתר אותם. האזנות מהסוג הזה יחד עם האזנות לטלפון הופכות להיות אמצעי מעקב נפוץ שמאפשר למי שהשתיל אותם להיות מודעים לכל מה שאתם אומרים או עושים.

 

גילוי האזנות סתר
שי מדר – חוקר סייבר מומחה, חוקר פרטי, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים.

ניהול ופיקוח

המרכז מנוהל ע"י שי מדר, חוקר סייבר מומחה וחוקר פרטי, מהנדס מחשבים ומהנדס אלקטרוניקה, עד מומחה בבית משפט, בעל רישיון לניהול משרד חקירות מטעם משרד המשפטים, קצין לוחמת סייבר (CWS), מעל 20 שנות ניסיון בתחום הטכנולוגי החקירתי, עם ניסיון עשיר בבדיקת האזנות סתר ומצלמות סמויות מכל סוג, איתור תוכנות ריגול על טלפונים ניידים או רשתות מחשוב.

אנו גאים בהובלת התעשייה הן בזיהוי האזנות סתר והן בחקירות סייבר. במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר, מעבדה פורנזית לביצוע חקירות סייבר מתקדמות לטלפונים ניידים סלולריים וציוד חקירתי טכנולוגי (ברמה בטחונית) מהמתקדמים בעולם, הכולל סקנרים משוכללים ואמצעים שונים ויחודיים לאיתור כל סוג אמצעי ריגול, בכל סוג טכנולוגיה ובכל מקום, לרבות הבית, הרכב, המשרד, או הטלפון הנייד.

 

 

 

אם אתה חושד שאתה תחת מעקב, תבדוק אם משהו מהדברים הרשומים מטה פוגשים אותך:

  • האם אתה מגלה שבן / בת הזוג שלך יודע דברים שאמרת מבלי שסיפרת להם?
  • שמתם לב ששיחות שנערכו בחדרי אורחים הגיעו איכשהו לאוזניים לא מכוונות?
  • האם מידע פנימי רגיש מהחברה שלך דלף והגיע למתחרים שלך?
  • האם שמת לב שאותם אנשים או כלי רכב עוקבים אחריך בעקביות?
  • האם אתה מרגיש שהפרטיות שלך נפגעת, עם אפשרות שמישהו ישמע או יראה אותך ללא ידיעתך?

 

אנו מתמחים בשירותים הבאים:

  • בדיקה בביתך או במשרדך – לגילוי האזנות סתר או מצלמות סמויות.
  • בדיקה מקיפה ברכב – לגילוי אמצעי מעקב או האזנה.
  • בדיקה למכשיר הנייד או למחשב – חקירות סייבר באמצעות חוקרי סייבר מומחים לאיתור האזנה לטלפונים סלולריים ותוכנות ריגול במחשבי PC ומערכות מבוססות שרת.

 

כדי לקבל בחזרה את השקט הנפשי שלך – שלח וואטסאפ או התקשר אלינו ליעוץ חינם

 

באמצעות הסקנרים המשוכללים שברשותינו נוכל לאתר מכשירי האזנה והקלטה סמויים. הגלאים שלנו מסוגלים לזהות האזנה אקטיבית (שידורים) וכן האזנות פסיביות (הקלטות מקומיות) וכן מצלמות סמויות.

קהל לקוחותינו כולל רשויות, סוכנויות אבטחה, חברות גדולות וקטנות וכן אנשים פרטיים ומשרדי עורכי דין.

אנו נותנים עדיפות למקצועיות ואיכות בלתי מעורערת בתחומי גילוי האזנות סתר וחקירות סייבר.

כמו כן, במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מעבדת סייבר משוכללת לביצוע חקירות פורנזיות משפטיות, ואיתור תוכנות ריגול במכשירים ניידים ומחשבים.

 

מי יכול לגלות האזנות סתר?

גילוי האזנות במקום מגורים או גילוי זליגת מידע מטלפון נייד חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע. מלבד הניסיון שאותו צריך להביא לכל מקרה כזה יש צורך גם בציוד מתאים על מנת לאתר את המכשירים השונים. רק שילוב בין ניסיון לידע טכנולוגי יכול להבטיח לכם שמקום המגורים שלכם יהיה נקי מאמצעי האזנה בלתי רצויים.

כדי לגלות האזנות סתר ישנן שתי טכניקות בסיסיות. האפשרות הראשונה היא לבצע בדיקת האזנה ע"י סקירה ויזואלית של השטח שבו אתם חושדים שקיימים מכשירי האזנה. בדרך כלל התקנה של המכשירים הללו נעשית במקום חבוי יחסית, וכדי לזהות אותו יש צורך להכיר את המקומות שבהם נהוג להתקין מכשירים מהסוג הזה.

חוקר מטעמנו עם ניסיון עשיר יוכל לתת לכם את המענה המתאים ולאחר בדיקת האזנה כזו בסבירות גבוהה. הוא יוכל לאתר את המכשיר.באמצעות שימוש בסורק תדרים אקטיבי שמסוגל לעקוב אחר האותות שהמכשיר משדר. הסורקים עימם אנו עושים שימוש מאפשרים לנו לדעת בצורה וודאית, האם קיים מכשיר האזנה או לא.

 

משרדנו מצויד בטכנולוגיה מתקדמת במחלקה הטכנית שלנו לגילוי האזנות סתר. חלק מהציוד שאנו משתמשים בו כולל:

  1. מנתח ספקטרום בזמן אמת: מכשיר זה מאפשר לנו לזהות שידורים סלולריים אקטיביים ופסיביים כאחד.
  2. סורק ORION: סורק ORION תוכנן במיוחד כדי לזהות מכשירי ציתות או מצלמות נסתרות המשדרות דרך תקשורת WIFI או BLUETOOTH.
  3. גלאי צומת לא לינארי – REI: גלאי צומת לא לינארי שלנו עוזר לנו לזהות התקני הקלטה פסיביים שאינם משדרים אותות.
  4. מצלמה תרמית: בעזרת המצלמה התרמית שלנו, אנו יכולים לזהות מכשירי האזנה או צילום באמצעות אטמי חום.
  5. קרינה אינפרא אדומה (IR): טכנולוגיית ה-IR שלנו מסוגלת לזהות מצלמות נסתרות זעירות, הודות לעדשות ה-CCD.

 

כדי להבטיח זיהוי מקיף, אנו עורכים גם בדיקת האזנה וגם סריקה פיזית מקיפה. הבדיקה הפיזית היא גורם מכריע בבדיקות האזנת סתר, שכן מכשירי ההאזנה של היום זעירים ובעלי יכולת הקלטה לטווח ארוך. הם יכולים לשדר קול דרך ערוצי תקשורת שונים, לרבות טלפוניה, רשתות סלולריות, תדרי רדיו ואינטרנט.

עם הניסיון הרב שלנו באיתור מכשירי האזנה והתקנת ציוד האזנה או הקלטה, יש לנו הבנה עמוקה כיצד נראים מכשירים אלו וכיצד מחוברות מערכות האזנה משדרות. אנו יודעים היכן לחפש את רכיבי ההאזנה. לכן הסריקה הפיזית שאנו מבצעים היא חלק מהותי מהבדיקה הכוללת.

מכשירי ציתות ניתן למצוא כמעט בכל מקום, ולכן אנו מזהים ובודקים בקפדנות כל פינה חשודה במבנים. זה כולל תקרות, גגות, מרתפים, ארונות תקשורת, שקעים, מפצלי חשמל, מכשירי חשמל, מחשבים, שנאים וכל חפץ אחר שעלול לעורר חשד. במקרים מסוימים, ייתכן שנצטרך לפרק ולהרכיב מחדש חפצים מסוימים כדי לבדוק אותם ביסודיות.

המטרה העיקרית שלנו היא להבטיח זיהוי של מכשירי ציתות, מכיוון שהם יכולים להוות איום משמעותי על הפרטיות והאבטחה.

 

גילוי האזנות סתר בטלפון נייד

גם בלי כלים מקצועיים יכולים להיות אינדיקציות שונות על קיומם של מכשירי האזנה שונים. בטלפון הנייד שלכם זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שהטלפון מבצע פעולות שונות נגד הרצון שלכם, דבר שמצביע על כך שקיימת גישה לטלפון על ידי מישהו שהוא לא אתם.

בניגוד להאזנות שמותקנות בצורה קשיחה, כאשר מדברים על האזנת סתר לטלפון נייד האזנה יכולה להיות בצורה של תוכנה מסוימת שמותקנת על הטלפון שלכם, כמובן בלי ידיעתכם. כדי לחשוף האזנה מהסוג הזה יש צורך לבצע סקירה של הטלפון ולוודא שלא קיימת בו אף תוכנה שחושפת את הפרטיות שלכם.

לפרטים נוספים, גלשו לדף: בדיקת האזנה לטלפון נייד

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הוא גוף מקצועי שעוסק בחשיפה של אמצעי ריגול שונים שמותקנים במקומות מוסתרים. גם אם אתם בטוחים שחיפשתם היטב אחר אמצעי האזנה, אתם לא יכולים להיות בטוחים שהשטח באמת נקי ואין בו מכשירים. הצוות המנוסה של המרכז ישמח להעניק לכם מניסיונו הרב, ויעזור לכם להבין באופן וודאי האם קיימים בבית שלכם מכשירי האזנה או לא.

 

מדוע לבחור בנו לגילוי האזנות סתר?

  1. ניסיון ומומחיות: עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום החקירות הטכנולוגיות, אנו חלוצים בישראל. לצוות המקצוענים המסור שלנו יש הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בגילוי האזנות סתר וניטרול מכשירי האזנה.
  2. מחלקה טכנית יחודית: יש לנו מחלקה טכנית ייעודית המתמקדת אך ורק בזיהוי ומניעת סוגים שונים של האזנות סתר. בין אם מדובר בהקלטת שידורים, צילום סמוי או חקירות סייבר, יש לנו את הכלים והידע לחשוף כל ניסיונות מעקב לא מורשים על הטלפונים הניידים והמחשבים שלך.
  3. אנשי מקצוע מיומנים: הצוות שלנו מורכב ממהנדסי מחשבים, מהנדסי אלקטרוניקה ומומחי סייבר, בעלי הכישורים והמומחיות הדרושים לטיפול בחקירות מורכבות. אנו מעדכנים ללא הרף את הידע והטכניקות שלנו כדי להתעדכן בנוף ההולך ומתפתח של טכנולוגיית המעקב.
  4. קהל לקוחות מגוון: השירותים שלנו פונים למגוון רחב של לקוחות, לרבות רשויות, ארגוני אבטחה, חברות פרטיות וציבוריות, עסקים, אנשים פרטיים ואנשי משפט. הרקורד שלנו מדבר בעד עצמו, שכן סייענו בהצלחה ללקוחות רבים בהגנה על הפרטיות והמידע הסודי שלהם.
  5. מחויבות למקצועיות ואיכות: אנו נותנים עדיפות למקצועיות ושומרים על סטנדרט איכות בלתי מתפשר בשירותי איתור האזנות סתר וחקירות סייבר שלנו. המטרה שלנו היא לספק לך תוצאות מדויקות ומהימנות שאתה יכול לסמוך עליהן.

לסיכום

גילוי האזנות סתר במקום המגורים דורש שימוש באמצעיים טכנולוגיים ואנשי מקצוע. אם עולה אצלכם חשד להתקנה של האזנות סתר, כדאי שתפנו לאיש מקצוע שיוכל לעזור לכם לאתר את המכשיר.

עליכם לזכור שכל עיקוב בחשיפה של מכשיר האזנת סתר יכול לגרום לכם לנזק רב, ולהמשיך את הפגיעה הקשה של המכשיר בפרטיות שלכם.

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר כדי לקבל בחזרה את השקט הנפשי המגיע לך.

לשיחה דיסקרטית עם מומחה

אהבתם את המאמר? שתפו

בדיקת האזנה לטלפון
בדיקת האזנה לטלפון

צריך בדיקת האזנה לטלפון הנייד? הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, הוא יכול להוות אמצעי מעקב אחרינו, בוא נבחן אם אתה צריך בדיקת האזנה לטלפון

קרא עוד »
בדיקת האזנה

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או

קרא עוד »
גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה ע"י המומחים בתחום ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים

קרא עוד »
דילוג לתוכן