גילוי האזנות סתר בטלפון נייד

הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, ומלבד העובדה שדרכו אנחנו מנהלים את החיים שלנו, הוא יכול להוות אמצעי מעקב נהדר על החיים שלנו. לא מעט אנשים שרוצים לדעת עליכם הכל בוחרים בהאזנת סתר לטלפון נייד כדי להגשים את המטרה הזו. האזנה הזו יכולה לפגוע בצורה משמעותית בכם, אנו כאן לשרותכם לביצוע גילוי האזנות סתר בטלפון נייד. 

גילוי האזנות סתר בטלפון נייד

האזנת סתר היא למעשה כינוי למצב שבו נמצא ברשותכם מכשיר שמקליט את כל מה שהוא שומע, אולם המכשיר הזה נמצא שם בלי ידיעתכם. המכשיר יכול להיות מושתל ברכב שלכם, בבית, במשרד או בכל מקום שבו אתם בטוחים שאף אחד לא יכול לשמוע אתכם. אחד המקומות האטרקטיביים ביותר שבהם ניתן לבצע האזנת סתר הוא בטלפון הנייד שלכם.

 

גילוי האזנות סתר בטלפון נייד
שי מדר – חוקר סייבר, חוקר פרטי, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים.

אודותינו

במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר אנו מחויבים לשקט הנפשי שלך.

המרכז מנוהל ע"י שי מדר, חוקר סייבר מומחה וחוקר פרטי, מהנדס מחשבים ומהנדס אלקטרוניקה, עד מומחה בבית משפט, בעל רישיון לניהול משרד חקירות מטעם משרד המשפטים, קצין לוחמת סייבר (CWS), מעל 20 שנות ניסיון בתחום הטכנולוגי החקירתי, עם ניסיון עשיר בגילוי האזנות סתר בטלפון נייד, בחשיפת האזנות סתר באופן כללי ובאיתור מצלמות נסתרות מכל סוג, איתור תוכנות ריגול על טלפונים ניידים או רשתות מחשוב.

אנו גאים בהובלת התעשייה הן בזיהוי האזנות סתר והן בחקירות סייבר. במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר, מעבדה פורנזית לביצוע חקירות סייבר מתקדמות לטלפונים ניידים סלולריים וציוד חקירתי טכנולוגי (ברמה בטחונית) מהמתקדמים בעולם, הכולל סקנרים משוכללים ואמצעים שונים ויחודיים לאיתור כל סוג אמצעי ריגול, בכל סוג טכנולוגיה ובכל מקום, לרבות הבית, הרכב, המשרד, או הטלפון הנייד.

 

 

 

צרו איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל לעזור לכם לגלות אם כן, ולקבל בחזרה את השקט הנפשי שלכם.

 

האזנות לטלפון

בניגוד להאזנות סתר רגילות, כאשר מדובר על גילוי האזנות סתר האזנות לטלפון אחד הבעיות היא שלא תמיד נעשה שימוש ברכיב שמותקן או נמצא על הטלפון. לעיתים האזנה יכולה לבוא בצורה של תוכנה מסוימת או אפליקציה שנמצאת בטלפון שלכם, וכל זה בלי שאתם בכלל יודעים על כך.

מבלי שאתם מרגישים כל מה שאתם אומרים ליד הטלפון שלכם, ולא רק השיחות, פשוט עוברים לצד שלישי שאתם לא יודעים עליו. לאור זאת ניתן להבין את החשיבות הרבה שיש לגילוי האזנת סתר לטלפון נייד.

גילוי מכשירי האזנה

בעולם של גילוי מכשירי האזנה, הבדיקה בדרך כלל נעשית בעזרת איתור של גלים אותם המכשיר משדר. כאשר האזנה היא על הטלפון, גילוי האזנות סתר בטלפון נייד מורכבת, ותוכנת האזנה בדרך כלל מתבססת על שידור סלולארי או שידור דאטה. כדי לגלות את האזנה במקרים הללו יש צורך בביצוע חקירת סייבר מקיפה לטלפון הנייד. 

סקירה של המכשיר

אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר נוכל לבצע בדיקת האזנה לטלפון שלכם כדי לגלות האם ייתכן שהשתילו אצלכם תוכנות מסוימות שמאפשרות האזנה או שאיבה של מידע אחר מהטלפון שלכם. גם אם אתם לא רואים את התוכנות הללו באופן גלוי ייתכן והן נמצאות בצורה סמויה בטלפון שלכם, כך שרק אנשי מקצוע יוכלו לגלות אותם.

סימנים מחשידים

עוד לפני שאתם מספיקים לבצע בדיקה מקצועית, ישנם כמה סימנים מחשידים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה בקשר להאזנות לטלפון. אם הבטרייה שלכם נגמרת באופן מהיר מהרגיל ייתכן וזה נובע כתוצאה משימוש בתוכנת הריגול, שימוש שלכם אין שליטה עליו. אפשרות נוספת היא מצב שבו הטלפון שלכם מבצע באופן קבוע פעולות שלא על דעתכם.

הסימנים הללו למעשה מצביעים על כך שייתכן ומישהו שולט על הטלפון שלכם מרחוק. בהתנהלות נבונה ניתן לגלות לא רק האם באמת מתבצע מעקב אחרי הטלפון שלכם אלא גם לגלות מיהו האדם שעוקב אחריכם, וכך לא רק למנוע את הנזק אלא גם לחשוף את העבריין.

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מתמחה בגילוי האזנות סתר בטלפון נייד, כמו כן אנו מתמחים בחשיפה של אמצעי מעקב שונים. המרכז מתמחה בגילוי מכשירי מעקב מכל סוג טכנולוגיה, מכשירי האזנה או מצלמות נסתרות במקומות שונים. הצוות המנוסה של המרכז יוכל לעזור גם לכם להבין מעבר לנושא האזנת סתר, איך להימנע בעתיד מביצוע האזנות נגדכם.

המרכז פועל כמובן בצורה חוקית, ובהתאם לתקנות השונות בנוגע להאזנות.

לסיכום

גילוי האזנות סתר בטלפון נייד יכול לחסוך מכם הרבה מאוד עגמת נפש. מעקב כזה למעשה מאפשר לדעת בכל רגע נתון מה קורה איתכם, וחשיפה שלו היא תנאי הכרחי לכך שהפרטיות שלכם תישמר בצורה ניאותה.

לשיחה דיסקרטית עם מומחה

אהבתם את המאמר? שתפו

בדיקת האזנה לטלפון
בדיקת האזנה לטלפון

צריך בדיקת האזנה לטלפון הנייד? הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, הוא יכול להוות אמצעי מעקב אחרינו, בוא נבחן אם אתה צריך בדיקת האזנה לטלפון

קרא עוד »
בדיקת האזנה

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים שהשתילו לכם מכשיר האזנה בבית או

קרא עוד »
גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה ע"י המומחים בתחום ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לייצר מכשירי האזנה קטנים כך שניתן להסוות אותם כמעט בכל מקום. אם אתם חוששים

קרא עוד »
דילוג לתוכן