גילוי מכשירי האזנה

גילוי מכשירי האזנה

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

בניגוד למה שעלול להצטייר בסרטים רומנטיים, לא תמיד אהבה בין בני זוג הולכת באופן חלק. לעיתים חיי הנישואים מלאים במהמורות וקשיים, ובמקרים קשים במיוחד אף עלולים להגיע לריבים ואף בגידות. במקרים מסוימים, אחד מבני הזוג יכול להשתיל מכשירי האזנה בצורה נסתרת ומבלי להודיע לבן הזוג או בת הזוג, בשביל לאסוף ראיות או לבנות תיק לגבי אותו בן זוג. אם אתם חושדים שמישהו מאזין לכם בסתר, או ששתולים מכשירי האזנה בביתכם או במקומות עבודתכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נפרט כל מה שצריך לדעת לגבי האזנת סתר בין בני זוג, גילוי מכשירי האזנה, האזנות לטלפון, ועוד.

 

האזנת סתר בין בני זוג: מה לעשות אם עולה חשד?

אם בן או בת הזוג שלכם מתנהגים לאורך זמן בצורה משונה ומעוררת חשד, ייתכן והם הפעילו נגדכם האזנת סתר. האזנת סתר בין בני זוג הינה תופעה נפוצה יותר ממה שעלולים לחשוב, ומדובר לרוב בבן זוג שרוצה לאסוף על רעהו חומרים מסוימים על מנת לפנות לאחר מכן להליך גירושין או להעליל עליו כי ביצע כנגדו שקרים ובגידות. האזנת סתר אינה דבר נעים, וקרוב לוודאי שאם עולה בכם חשד שמבצעים זאת נגדכם, תרצו לוודא ולהבין את המצב לאשורו. על כן, אל תהססו: תוכלו לפנות במהרה למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר וללבן את העניין אחת ולתמיד.

איתור מצלמות נסתרות

גילוי מכשירי האזנה: איך עושים זאת?

חושדים שהשתילו במקומות העבודה או בבית שלכם מכשירי האזנה? לא יודעים כיצד להתחיל לחפש ולזהות אותם? פנו למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר, ותוכלו לקבל תמונת מצב מלאה לגבי אם ומתי החביאו מכשירי האזנה, והיכן וכיצד עשו זאת. גילוי מכשירי האזנה אינו עניין קל ופשוט אם אינכם בקיאים בעולם האזנות הסתר, ולכן מומלץ לפנות לחברה מנוסה ומקצועית לגילוי האזנות סתר שיבצעו בעבורכם את העבודה ויתנו לכם את כלל המידע לגבי מכשירי האזנה חבויים שהושתלו כנגדכם.

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

אם אתה חושד שצופים בך, מאזינים לך או עוקבים אחריך

יש רק דרך אחת לגלות את האמת. אנו מציעים לך לשכור שירותינו כדי שניתן לך את התשובה באופן מקצועי, חוקר פרטי שהוא גם לוחם סייבר (האקר), מהנדס אלקטרוניקה ומהנדס מחשבים, עם וותק רב שנים יגיע לביתך או לעסק שלך עם ציוד מתוחכם במאות אלפי דולרים, כדי למצוא עבורך כל סוג של האזנה, מצלמה סמויה או תוכנות ריגול בנייד או במחשב שלך. 

התקשר/י רצוי בשיחת וואטסאפ קולית (ולא מתוך הרכב) כדי שנוכל לעזור לך עוד היום, לקבל את השקט הנפשי שלך.

חושדים שיש האזנות לטלפון שלכם: כך תפעלו

אף אחד לא רוצה לגלות יום אחד שמאזינים לשיחות הטלפון שלו, ואם אתם חושדים שמישהו עושה זאת, יש מקום לפנות לחברה אמינה שתעזור לכם להבין מי מתי וכיצד מאזין לשיחות הטלפון שלכם. האזנות לטלפון יכולות להתבצע בין בני זוג, או על ידי חוקרים פרטיים, ואף אנשים אחרים מכל תחום. אם אתם חושדים שמישהו מאזין לטלפון שלכם אל תהססו: פנו עוד היום למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר: מה חשוב לדעת

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הינו גוף מסחרי מקצועי וותיק המומחה לעולם האזנות הסתר. בין אם מדובר בגילוי האזנות סתר בעסק שלכם, בדירה שלכם, ברכב, או בטלפון, תוכלו לפנות למרכז והוא יבצע בעבורכם עבודת חקר מקיפה וימפה עבורכם את מכשירי האזנה השונים וסוגי ההאזנה שמשתמשים בהם נגדכם. אל תרגישו לבד: פנו למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר עוד היום כדי להבהיר את תמונת המצב של האזנות נגדכם, אם כאלו קיימות.

לסיכום

דווקא במקום הכי בטוח שאמור להיות לכם, לדוגמה בבית, או במערכת יחסים זוגית, עלולים לגלות שאחד הצדדים מאזין בסתר לשני, או השתיל מכשירי האזנה. במקרה ואתם חושדים שאתם חלק מסיטואציה כזו, אל תהססו. פנו למרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר על מנת לפעול לטובת גילוי מכשירי האזנה בבית, במשרד, ברכב ועוד, או בירור האם יש האזנות לטלפון שלכם, כך שתוכלו להחליט מה אתם עושים במידה ותגלו שמאזינים לכם.

 

הבלוג:

גילוי מצלמות נסתרות

המדריך לגילוי מצלמות נסתרות – המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הפרטיות שלנו היא דבר חשוב ביותר, ובמיוחד בימינו כשיש כל כך הרבה אפשרויות לפגוע בה באמצעות מצלמות נסתרות. מצלמות סמויות יכולות להיות מותקנות בכל מקום, בבית, במשרד, או ברכב, וללא ידיעתנו לתעד כל פרט ופרט מחיינו. במאמר זה, נלמד על חשיבות גילוי מצלמות נסתרות, כיצד […]

המדריך לבדיקת האזנות

המדריך לבדיקת האזנות סתר בעידן המודרני, בו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, הפרטיות שלנו הופכת להיות נושא רגיש יותר מאי פעם. בין אם אתם בבית, במשרד או ברכב, תמיד קיים החשש שמישהו מאזין לשיחות שלכם או עוקב אחריכם ללא ידיעתכם. במדריך לבדיקת האזנות, נסקור את הנושא של בדיקות האזנה וגילוי האזנות סתר בצורה מקיפה ומעמיקה, ונסביר […]

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS / Air-Tags/ Smart-Tag מבוססי לווין או בלוטוס, מאפשרים למי שהשתיל לכם אותו לדעת בכל רגע היכן אתם נמצאים. המכשיר הזה יוכל להיות מושתל ברכב שלכם, או בכל דבר שנמצא איתכם כל הזמן ולמעשה יכול להוות אינדיקציה למיקום המדויק שלכם. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לספר לכם כיצד ניתן […]