גילוי האזנות סתר ברכב

הרכב שלנו הוא המקום האחרון שבו אנחנו מצפים לגלות מכשירי האזנה. עם זאת, לאור השעות הרבות שאנחנו מבלים בנהיגה בכל יום ושיחות הטלפון הרבות שאותן אנחנו מבצעים דווקא בנסיעות, בשעה שאנחנו מרגישים חופשיים לגמרי לדבר, הופכים את הרכב להיות יעד נחשק להשתלה של אמצעי האזנה. 

במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר עוזרים לכם לחשוף אותם.

 

אנו מתמחים בגילוי האזנות סתר ברכב

האזנות סתר ברכב נעשות בדרך כלל בצורה של השתלת מכשיר סמוי במקום מסוים ברכב שלכם. איש מקצוע מנוסה יוכל לאתר את המקום שבו המכשיר נמצא, או לחילופין לעשות סריקה בעזרת המכשיר המיוחד שמאתר את הגלים שאותם פולט המכשיר.

איתור מצלמות נסתרות

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

אם אתה חושד שצופים בך, מאזינים לך או עוקבים אחריך

יש רק דרך אחת לגלות את האמת. אנו מציעים לך לשכור שירותינו כדי שניתן לך את התשובה באופן מקצועי, חוקר פרטי שהוא גם לוחם סייבר (האקר), מהנדס אלקטרוניקה ומהנדס מחשבים, עם וותק רב שנים יגיע לביתך או לעסק שלך עם ציוד מתוחכם במאות אלפי דולרים, כדי למצוא עבורך כל סוג של האזנה, מצלמה סמויה או תוכנות ריגול בנייד או במחשב שלך. 

התקשר/י רצוי בשיחת וואטסאפ קולית (ולא מתוך הרכב) כדי שנוכל לעזור לך עוד היום, לקבל את השקט הנפשי שלך.

מי יכול לבצע גילוי האזנות סתר ברכב?

לאור הסכנה הרבה שיש במכשירי האזנה שנשתלו ברכב שלכם והפגיעה האנושה שהם יכולים לגרום לפרטיות שלכם, חשוב לבחור באיש מקצוע מתאים שיעשה עבורכם את העבודה. מלבד כלים מתאימים כדי לאתר את אמצעי האזנה, יש לבחור בבעל מקצוע מנוסה שמכיר את כל השיטות שבהם נוהגים משתילי המכשירים לעשות שימוש.

כיצד מתבצעת בדיקה לגילוי האזנות סתר ברכב

  • לגילוי שידור סלולאריReal Time Spectrum Analyzer  לגילוי שידורים אלחוטיים בכל תדרי הרדיו והסלולר RF,4G 3G, GSM, TDMA סקנרים לגילוי שידור סלולארי חי או רדום, ולגילוי מצלמות סמויות חבויות בעצמים שונים.
  • לגילוי מכשירי האזנה או מצלמות סמויות משדרים דרך תקשורת  WIFI  או  BLUETOOTH: אנו עושים שימוש בין השאר בסקנר ORION יעודי לגילוי תדרי WIFI, BLUETOOTH פעילים או רדומים. (טכנולוגיה זו נפוצה מאוד כיום במערכות האזנה ושידור הניתנות לרכישה בקלות באינטרנט, או בחנויות SPY )
  • לגילוי מכשירי הקלטה פאסיביים (שאינם משדרים): אנו עושים שימוש ב: Non Linear Junction Detector – REI  גלאי מוליכים למחצה – מכשיר המבוסס על זיהוי רכיבים אלקטרונים חכמים המוחבאים בתוך עצמים  שונים.
  • לגילוי אמצעי האזנה או צילום ע"י חותמות חום:  אנו עושים שימוש ב – Thermal Camera – מצלמה טרמית רגישה במיוחד, לאיתור אמצעי האזנה (אקטיביים או פאסיביים) או מצלמות סמויות במבנים, בשטחים פתוחים, או כאלה החבויים בתוך עצמים שונים.
  • לגילוי מצלמות סמויות זעירות: אנו עושים שימוש במכשיר אינפרא רד Infrared Radiation (IR) – החושף עדשות CCD זעירות במצלמות סמויות.
  • סריקה פיזית מקיפה: הבדיקה הפיזית מהווה גורם משמעותי מאוד בבדיקות גילוי האזנות סתר. בזכות הניסיון הרב שצברנו, גם בבדיקות גילוי האזנות סתר וגם בהתקנה של  ציוד האזנה או צילום מכל הסוגים, ובכל תווי שטח, אנחנו יודעים איפה ונכון לחפש. מכשירי האזנת סתר עלולים ויכולים להימצא כמעט בכל מקום. אנחנו מזהים ובודקים כל פינה חשודה, במבנים (תקרות, גגות, מרתפים, ארונות תקשורת, שקעים, מפצלי חשמל, שנאים), בחפצים (גם כאלה הדורשים פירוק והרכבה), וברכבים (בתוך פינות נסתרות, בתחתית הרכב, בתוך הדשבורד וכד').
 
גילוי האזנות ברכב
גילוי מכשירי האזנה

חשיפה של מכשירי האזנה היא לא מלאכה פשוטה. המורכבות שלה נובעת משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא העובדה שקיימים מכשירים זעירים שפשוט קשה לחשוף אותם, ובעין בלתי מקצועית כמעט אין סיכוי לזהות אותם. הקושי השני נובעת מהניסיון הרב שאותו צברו מי שמשתילים מכשירים כאלו, כך שהם עושים את זה בצורה מקצועית מאוד.

 

גילוי האזנת סתר לטלפון נייד

אחת הבעיות בהאזנת סתר לטלפון נייד היא שהרכיב שמותקן במכשיר אינו רכיב קשיח אלא תוכנה שמאפשרת לעקוב אחרי השיחות שלכם. לאור זאת כדי לגלות האזנת סתר לטלפון נייד יש לבצע סקירה של הזיכרון הפנימי של המכשיר כדי לאתר אפליקציה או תוכנה מהסוג הזה.

 

האזנות לטלפון

קושי נוסף בגילוי האזנות נובע מכך שלא מעט האזנות נעשות בלי שבכלל בוצעה התקנה של מכשיר כזה בשטח. אחת האפשרויות היא פשוט להשתיל תוכנה או אפליקציה בטלפון שלכם, כזו שמאפשרת זרימה חופשית של כל המידע לרבות השמע של השיחות שלכם. תוכנה כזו יכולה לשהות זמן רב במכשיר שלכם בלי שבכלל תוכלו לדעת על כך.

 

האזנות סתר

האזנות סתר מגיעות בדרך כלל בשתי צורות. הצורה הראשונה היא השתלה של תוכנת ריגול בטלפון הנייד שלכם מה שמאפשר למי שרוצה לעקוב באופן ישיר אחרי שיחות הטלפון שלכם. האפשרות השנייה היא השתלה של אמצעי מעקב פיזי שפשוט מקליט את כל מה שהוא שומע. אמצעי כזה יכול להיות מושתל במשרד שלכם, בבית או ברכב.

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הוא גוף מקצועי שעוסק בגילוי של מכשירי האזנה ואמצעי ריגול שונים. הצוות של המרכז הוא צוות מנוסה שעושה שימוש במכשירים המתקדמים ביותר כדי לגלות האזנות. אז אם אתם חוששים שהשתילו אצלכם מכשיר האזנה ברכב, פשוט תפנו אלינו, אנחנו נעזור לכם.

 

לסיכום

בדיקה לגילוי האזנות סתר ברכב, הוא מלאכה מורכבת, שדורשת ידע וניסיון מתאימים. את הגילוי של המכשירים ניתן לעשות בעזרת גילוי של הגלים שאותם מכשירים משדרים או לעשות סריקה ולקוות למצוא את המקום שבו המכשיר נמצא. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לעזור לכם ולהחזיר לכם את הפרטיות שלכם כמה שיותר מהר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

הבלוג:

גילוי מצלמות נסתרות

המדריך לגילוי מצלמות נסתרות – המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הפרטיות שלנו היא דבר חשוב ביותר, ובמיוחד בימינו כשיש כל כך הרבה אפשרויות לפגוע בה באמצעות מצלמות נסתרות. מצלמות סמויות יכולות להיות מותקנות בכל מקום, בבית, במשרד, או ברכב, וללא ידיעתנו לתעד כל פרט ופרט מחיינו. במאמר זה, נלמד על חשיבות גילוי מצלמות נסתרות, כיצד […]

המדריך לבדיקת האזנות

המדריך לבדיקת האזנות סתר בעידן המודרני, בו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, הפרטיות שלנו הופכת להיות נושא רגיש יותר מאי פעם. בין אם אתם בבית, במשרד או ברכב, תמיד קיים החשש שמישהו מאזין לשיחות שלכם או עוקב אחריכם ללא ידיעתכם. במדריך לבדיקת האזנות, נסקור את הנושא של בדיקות האזנה וגילוי האזנות סתר בצורה מקיפה ומעמיקה, ונסביר […]

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS / Air-Tags/ Smart-Tag מבוססי לווין או בלוטוס, מאפשרים למי שהשתיל לכם אותו לדעת בכל רגע היכן אתם נמצאים. המכשיר הזה יוכל להיות מושתל ברכב שלכם, או בכל דבר שנמצא איתכם כל הזמן ולמעשה יכול להוות אינדיקציה למיקום המדויק שלכם. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לספר לכם כיצד ניתן […]