גילוי האזנות סתר

גילוי האזנות סתר

אי גילוי האזנות סתר בבית יכולה להסב לכם נזק רב. בשנים האחרונות התגלו מקרים רבים שבהם מכשירי האזנה היו מוסתרים במקומות שקשה להגיע אליהם, ולאור זאת הגילוי של המכשירים הללו נעשה מורכב יותר ויותר. לנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר יש את כל הכלים לעזור לכם לעלות על האזנות סתר במקום המגורים שלכם.

 

גילוי האזנות סתר בבית/במשרד

בשנים האחרונות התקנה של אמצעי האזנה במקומות מגורים הפכה להיות נפוצה מאוד. לאור ההתפתחות הטכנולוגית קיימים מכשירי האזנה זעירים שבעין לא מקצועית קשה לאתר אותם. האזנות מהסוג הזה יחד עם האזנות לטלפון הופכות להיות אמצעי מעקב נפוץ שמאפשר למי שהשתיל אותם להיות מודעים לכל מה שאתם אומרים.

 

איתור מצלמות נסתרות

בדיקת האזנה 

כדי לגלות האזנות סתר ישנן שתי טכניקות בסיסיות. האפשרות הראשונה היא לבצע בדיקת האזנה ע"י סקירה ויזואלית של השטח שבו אתם חושדים שקיימים מכשירי האזנה. בדרך כלל התקנה של המכשירים הללו נעשית במקום חבוי יחסית, וכדי לזהות אותו יש צורך להכיר את המקומות שבהם נהוג להתקין מכשירים מהסוג הזה.

איש מקצוע יוכל לתת לכם את המענה המתאים ולאחר בדיקת האזנה כזו בסבירות גבוהה הוא יוכל לאתר את המכשיר. אולם גם אם בבדיקת האזנה לא נמצא מכשיר עדיין ישנה אפשרות שהמכשיר מוסתר היטב. כדי לגלות מכשיר כזה נעשה שימוש בסורק גלים שעוקב אחרי האותות שהמכשיר משדר. מכשיר כזה מאפשר לנו לדעת בצורה וודאית יותר האם קיים מכשיר האזנה או לא.

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

אם אתה חושד שצופים בך, מאזינים לך או עוקבים אחריך

יש רק דרך אחת לגלות את האמת. אנו מציעים לך לשכור שירותינו כדי שניתן לך את התשובה באופן מקצועי, חוקר פרטי שהוא גם לוחם סייבר (האקר), מהנדס אלקטרוניקה ומהנדס מחשבים, עם וותק רב שנים יגיע לביתך או לעסק שלך עם ציוד מתוחכם במאות אלפי דולרים, כדי למצוא עבורך כל סוג של האזנה, מצלמה סמויה או תוכנות ריגול בנייד או במחשב שלך. 

התקשר/י רצוי בשיחת וואטסאפ קולית (ולא מתוך הרכב) כדי שנוכל לעזור לך עוד היום, לקבל את השקט הנפשי שלך.

גילוי האזנת סתר לטלפון נייד

בניגוד להאזנות שמותקנות בצורה קשיחה, כאשר מדברים על האזנת סתר לטלפון נייד האזנה יכולה להיות בצורה של תוכנה מסוימת שמותקנת על הטלפון שלכם, כמובן בלי ידיעתכם. כדי לחשוף האזנה מהסוג הזה יש צורך לבצע סקירה של הטלפון ולוודא שלא קיימת בו אף תוכנה שחושפת את הפרטיות שלכם.

סימנים מחשידים

גם בלי כלים מקצועיים יכולים להיות אינדיקציות שונות על קיומם של מכשירי האזנה שונים. בטלפון הנייד שלכם זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שהטלפון מבצע פעולות שונות נגד הרצון שלכם, דבר שמצביע על כך שקיימת גישה לטלפון על ידי מישהו שהוא לא אתם.

ביחס למכשירי האזנה במקומות מגורים לעיתים המכשיר משמיע רעש, שרק כאשר מכבים את כל המכשירים האחרים בסביבה שלו ניתן לשמוע אותו.

גילוי האזנות סתר

 

מי יכול לגלות האזנות סתר?

גילוי האזנות סתר במקום מגורים או גילוי של האזנות כאלו לטלפון נייד חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע. מלבד הניסיון שאותו צריך להביא לכל מקרה כזה יש צורך גם בציוד מתאים על מנת לאתר את המכשירים השונים. רק שילוב בין ניסיון לידע טכנולוגי יכול להבטיח לכם שמקום המגורים שלכם יהיה נקי מאמצעי האזנה בלתי רצויים.

 

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הוא גוף מקצועי שעוסק בחשיפה של אמצעי ריגול שונים שמותקנים במקומות מוסתרים. גם אם אתם בטוחים שחיפשתם היטב אחר אמצעי האזנה, אתם לא יכולים להיות בטוחים שהשטח באמת נקי ואין בו מכשירים. הצוות המנוסה של המרכז ישמח להעניק לכם מניסיונו הרב, ויעזור לכם להבין באופן וודאי האם קיימים בבית שלכם מכשירי האזנה או לא.

 

לסיכום

גילוי האזנות סתר במקום המגורים דורש שימוש באמצעיים טכנולוגיים ואנשי מקצוע. אם עולה אצלכם חשד להתקנה של האזנות סתר, כדאי שתפנו לאיש מקצוע שיוכל לעזור לכם לאתר את המכשיר. עליכם לזכור שכל עיקוב בחשיפה של מכשיר האזנת סתר יכול לגרום לכם לנזק רב, ולהמשיך את הפגיעה הקשה של המכשיר בפרטיות שלכם.בית

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

הבלוג:

גילוי מצלמות נסתרות

המדריך לגילוי מצלמות נסתרות – המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הפרטיות שלנו היא דבר חשוב ביותר, ובמיוחד בימינו כשיש כל כך הרבה אפשרויות לפגוע בה באמצעות מצלמות נסתרות. מצלמות סמויות יכולות להיות מותקנות בכל מקום, בבית, במשרד, או ברכב, וללא ידיעתנו לתעד כל פרט ופרט מחיינו. במאמר זה, נלמד על חשיבות גילוי מצלמות נסתרות, כיצד […]

המדריך לבדיקת האזנות

המדריך לבדיקת האזנות סתר בעידן המודרני, בו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, הפרטיות שלנו הופכת להיות נושא רגיש יותר מאי פעם. בין אם אתם בבית, במשרד או ברכב, תמיד קיים החשש שמישהו מאזין לשיחות שלכם או עוקב אחריכם ללא ידיעתכם. במדריך לבדיקת האזנות, נסקור את הנושא של בדיקות האזנה וגילוי האזנות סתר בצורה מקיפה ומעמיקה, ונסביר […]

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS / Air-Tags/ Smart-Tag מבוססי לווין או בלוטוס, מאפשרים למי שהשתיל לכם אותו לדעת בכל רגע היכן אתם נמצאים. המכשיר הזה יוכל להיות מושתל ברכב שלכם, או בכל דבר שנמצא איתכם כל הזמן ולמעשה יכול להוות אינדיקציה למיקום המדויק שלכם. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לספר לכם כיצד ניתן […]