גילוי מצלמות נסתרות

גילוי האזנות ברכב

הרכב שלנו הוא המקום האחרון שבו אנחנו מצפים לגלות מכשירי האזנה. עם זאת, לאור השעות הרבות שאנחנו מבלים בנהיגה בכל יום ושיחות הטלפון הרבות שאותן אנחנו מבצעים דווקא בנסיעות, בשעה שאנחנו מרגישים חופשיים לגמרי לדבר, הופכים את הרכב להיות יעד נחשק להשתלה של אמצעי האזנה. 

במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר עוזרים לכם לחשוף אותם.

 

אנו מתמחים בגילוי האזנות ברכב

האזנות סתר ברכב נעשות בדרך כלל בצורה של השתלת מכשיר סמוי במקום מסוים ברכב שלכם. איש מקצוע מנוסה יוכל לאתר את המקום שבו המכשיר נמצא, או לחילופין לעשות סריקה בעזרת המכשיר המיוחד שמאתר את הגלים שאותם פולט המכשיר.

גילוי האזנות ברכב

כיצד מתבצעת בדיקה לגילוי האזנות ברכב?

שלב 1

מתבצעת סריקה של התדרים היוצאים מהרכב, בכל סוג תקשורת. לצורך איתור מכשירי האזנה או צילום סמויים, דרך זיהוי ערוץ התקשורת בהם הם עושים שימוש כדי להעביר את המידע החוצה. הבדיקה מתבצעת עם ספקטרום אנלייזר משוכלל, שיודע להראות את מרחב התדר בזמן אמת. 

שלב 2

מתבצעת בדיקה לאיתור מכשירי איכון GPS או Air Tag/Smart Tag , באמצעות סקנרים יעודיים לכך.

שלב 3

בדיקה פיזית – מתבצע חיפוש ברכב בנקודות תורפה פוטנציאליות, כולל פירוק אזורים רלוונטים בדשבורד, כדי לנסות לזהות חיבורים חשודים למערכת החשמל ברכב.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

אם אתה חושד שצופים בך, מאזינים לך או עוקבים אחריך  יש רק דרך אחת לגלות!

התקשר/י רצוי בשיחת וואטסאפ קולית (ולא מתוך הרכב) כדי שנוכל לעזור לך עוד היום, לקבל בחזרה את השקט הנפשי שלך.

  • גילוי האזנות סתר בבית.
  • בדיקת האזנה במשרד.
  • גילוי האזנות ברכב – למניעת איכון (מעקבי GPS או Air/Smart Tag), האזנות סתר או מצלמות סמויות.
  • חקירות סייבר לטלפונים ניידים לאיתור תוכנות ריגול.
  • חקירות סייבר למחשבי PC  ולמערכות מחשוב מבוססת שרתים.
 
 

אודות הבודק:

החוקר הפרטי שמוביל את הצוות שלנו הוא שי מדר, חוקר ותיק עם 27 שנות ניסיון בחקירות פרטיות ורקע טכנולוגי רב.

רקע והשכלה אקדמית:

  • בעל רישיון חוקר פרטי ורישיון לניהול משרד חקירות ממשרד המשפטים.
  • בעלים של משרד חקירות "ידע חקירות".
  • האקר – קצין לוחמת סייבר (CWS).
  • מהנדס אלקטרוניקה – תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה וחשמל.
  • מהנדס מחשבים – בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים.
  • מנהל אבטחת מידע (CISO).
 
בין לקוחותנו נמנים לקווחות עסקיםם ולקוחות פרטיים רבים, עורכי דין, רשויות, גופים ציבוריים וממשלתיים. אנו מובילים מקצוענות ואיכות חסרת פשרות, בתחום בדיקת האזנה ובתחום חקירות הסייבר בישראל.

אנו מובילים מקצוענות ואיכות חסרת פשרות, בתחום בדיקת האזנה ובתחום חקירות הסייבר.

גילוי האזנות ברכב

פירוט אודות הציוד בו אנו עושים שימוש בגילוי האזנות ברכב:

לגילוי האזנות ברכב דרך שידור סלולאריReal Time Spectrum Analyzer  לגילוי שידורים אלחוטיים בכל תדרי הרדיו והסלולר RF,4G 3G, GSM, TDMA סקנרים לגילוי שידור סלולארי חי או רדום, ולגילוי מצלמות סמויות חבויות בעצמים שונים.

לגילוי האזנות ברכב ומצלמות סמויות משדרת דרך תקשורת  WIFI  או  BLUETOOTH: אנו עושים שימוש בין השאר בסקנר ORION יעודי לגילוי תדרי WIFI, BLUETOOTH פעילים או רדומים. (טכנולוגיה זו נפוצה מאוד כיום במערכות האזנה ושידור הניתנות לרכישה בקלות באינטרנט, או בחנויות SPY )

לגילוי האזנות ברכב ע"י מכשירי הקלטה פאסיביים (שאינם משדרים): אנו עושים שימוש ב: Non Linear Junction Detector – REI  גלאי מוליכים למחצה – מכשיר המבוסס על זיהוי רכיבים אלקטרונים חכמים המוחבאים בתוך עצמים שונים.

לגילוי האזנות ברכב או צילום ע"י חותמות חום:  אנו עושים שימוש ב – Thermal Camera – מצלמה טרמית רגישה במיוחד, לאיתור אמצעי האזנה (אקטיביים או פאסיביים) או מצלמות סמויות במבנים, בשטחים פתוחים, או כאלה החבויים בתוך עצמים שונים.

לגילוי מצלמות סמויות זעירות: אנו עושים שימוש במכשיר אינפרא רד Infrared Radiation (IR) – החושף עדשות CCD זעירות במצלמות סמויות.

סריקה פיזית מקיפה: הבדיקה הפיזית מהווה גורם משמעותי מאוד בבדיקות גילוי האזנות סתר. בזכות הניסיון הרב שצברנו, גם בבדיקות גילוי האזנות ברכב וגם בהתקנה של  ציוד האזנה או צילום מכל הסוגים, ובכל תווי שטח, אנחנו יודעים איפה ונכון לחפש. מכשירי האזנת סתר עלולים ויכולים להימצא כמעט בכל מקום. אנחנו מזהים ובודקים כל פינה חשודה.

  • ברכבים (בתוך פינות נסתרות, בתחתית הרכב, בתוך הדשבורד וכד'). 
  • במבנים (תקרות, גגות, מרתפים, ארונות תקשורת, שקעים, מפצלי חשמל, שנאים), בחפצים (גם כאלה הדורשים פירוק והרכבה), 
 

מה עושים במידה ויימצא במהלך הבדיקה, מצלמה סמויה או האזנת סתר?

מערכות ההאזנה או מצלמות נסתרות שמתגלות במהלך בדיקת האזנה אינן מפורקות, וזאת על מנת לאפשר איתור טביעות אצבעות מהרכיבים החשודים ע"י המחלקה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל איתה אנחנו עומדים בקשר עבודה שוטף, במסגרת שירותי בדיקות ההאזנה של משרדנו.

מתוך חוק האזנת סתר, המאזין, המציב או המתקין , מכשיר לביצוע האזנת סתר, דינו מאסר עד 5 שנים.

בסוף גילוי האזנות ברכב, תינתן חוות דעת חתומה ע"י חוקר פרטי מומחה סייבר

בסוף הבדיקה הלקוח מקבל לידיו חוות דעת מומחה סייבר, לבדיקות האזנה מקיף ומפורט, בשילוב חומר מצולם, המתעד את אמצעי ההאזנה שהותקנו ומיקומם, כולל הסבר מפורט לגבי היכולות שלהם בביצוע האזנות סתר או צילום סמוי.

דו"ח בדיקת האזנה המועבר ללקוח ישמש אותו כחומר ראייתי לכל דבר ועניין, להמשך טיפול של משטרת ישראל או ביהמ"ש אם יחפוץ מזמין העבודה בכך.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

אם אתה חושד שצופים בך, מאזינים לך או עוקבים אחריך  יש רק דרך אחת לגלות!

התקשר/י רצוי בשיחת וואטסאפ קולית (ולא מתוך הרכב) כדי שנוכל לעזור לך עוד היום, לקבל בחזרה את השקט הנפשי שלך.

איך מתקינים מכשירי האזנה ואיכון ברכבים?

בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו חיים, המעקב אחר אנשים הפך להיות קל יותר ונגיש לכל אחד. בין אם מדובר במכשירי האזנה או במכשירי איכון ומעקב, הטכנולוגיה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לשמור על קשר עין קרוב מאוד על מה שקורה בסביבה שלנו, במיוחד ברכב.

הנה מדריך קצר שיסביר על האפשרויות השונות להתקנת מכשירים כאלה, וייתן לכם הבנה בסיסית לגבי איך זה עובד ומה צריך לקחת בחשבון שמצריך ביצוע של גילוי האזנות ברכב.

 

מכשירי האזנה ברכב

מה זה מכשיר האזנה?

מכשיר האזנה הוא גאדג'ט קטן שמטרתו לקלוט ולשדר שיחות או קולות מהסביבה שבה הוא מותקן. בדרך כלל, המכשירים האלה מגיעים בגדלים זעירים, כך שניתן להסתיר אותם בקלות בתוך הרכב – בתוך דשבורד, בתוך הדלתות, בתא המטען, בגג, מתחת לאיזה פלסטיק, מתחת לרכב, בעצם בהמון מקומות פוטנציאלים ולכן גילוי האזנות ברכב הכרחי.

 
איך מתקינים מכשיר האזנה ברכב?

התקנה של מכשיר האזנה ברכב היא תהליך די פשוט שמאפשר לכל אחד, גם אם אין לו ידע טכני, לבצע זאת בקלות. בדרך כלל, מכשירי האזנה מגיעים עם סוללה נטענת, או שהם מתחברים ישירות למערכת החשמל של הרכב, מה שמבטיח פעולה רציפה לאורך זמן. המכשירים נסתרים בדרך כלל בתוך החלקים הפנימיים של הרכב, כמו תחת המושבים, בתא הכפפות או במקומות נסתרים אחרים, כך שהם לא יהיו גלויים לעין.

 

מכשירי איכון ומעקב GPS בטכנולוגיית סלולאר

מה זה מכשיר איכון GPS?

מכשיר איכון GPS הוא מתקן שמאפשר לעקוב אחר מיקומו של הרכב בכל רגע נתון באמצעות מערכת ניווט לוויינית (GPS). המכשירים האלה משדרים את המיקום המדויק של הרכב למכשיר נייד או למחשב, כך שתוכלו לדעת בדיוק איפה הרכב שלכם נמצא בכל זמן, ובכדי לאתר אותם צריך גילוי האזנות ברכב איכותי, שיבוצע ע"י חוקר מיוחד. אנחנו יכולים לנציע את שרותנו, הבדיקות מבוצעות ע"י שי מדר, חוקר פרטי, שהוא גם מהנדס אלקטרוניקה ומומחה סייבר.

 

איך מתקינים מכשיר איכון ברכב?

התקנה של מכשיר איכון ברכב היא קלה יחסית, אך היא דורשת הבנה בסיסית של מערכת החשמל של הרכב. המכשיר מותקן בדרך כלל במקום נסתר, כמו מתחת למכסה המנוע או בתוך תא המטען, ומחובר למערכת החשמל של הרכב. כמו כן, ישנם מכשירים שפועלים על סוללה נטענת, כך שלא תמיד חייבים להתחבר למערכת החשמל של הרכב.

השלב הראשון בהתקנה הוא למצוא מקום שבו המכשיר לא יהיה גלוי, אך יוכל לקבל אותות לוויין באופן תקין. לאחר מכן, ניתן להתחבר אליו באמצעות אפליקציה ייעודית או מערכת מעקב, ולראות את מיקומו של הרכב בזמן אמת.

 

מכשירי איכון ומעקב בטכנולוגיית Bluetooth (Air Tag/Smart Tag)

מה זה Air Tag ו Smart Tag?

Air Tag וSmart Tag הם מתקני איכון זעירים מבוססי Bluetooth, שמיועדים לאיתור חפצים שונים כמו מפתחות, ארנקים וכמובן גם רכבים. בניגוד למכשירי GPS, המכשירים האלה פועלים בטכנולוגיית Bluetooth וקשות לאיתור. במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מתמחים בגילוי האזנות ברכב ונשמח לעזור לך.

 

איך מתקינים Air Tag או Smart Tag ברכב?

ההתקנה של Air Tag או Smart Tag ברכב היא פשוטה מאוד ולא דורשת כלים מיוחדים או חיבור לחשמל. כל מה שצריך לעשות הוא להסתיר את המכשיר במקום כלשהו ברכב. לאחר ההתקנה, ניתן לעקוב אחרי המיקום של הרכב דרך אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

הבלוג:

בדיקת האזנה לטלפון נייד

בדיקת האזנה לטלפון נייד

בדיקת האזנה לטלפון נייד: איך לאתר תוכנות ריגול ולשמור על הפרטיות בעידן הדיגיטלי של היום, הטלפון הסלולארי הפך לכלי מרכזי בחיינו, ונושא עמו מידע אישי ועסקי רגיש במיוחד. עם התפתחות הטכנולוגיה, עלה גם הסיכון לחדירה לפרטיות דרך התקנת תוכנות ריגול בטלפונים סלולריים. בין אם מדובר בבני זוג שרוצים לעקוב, שותפים עסקיים שמחפשים יתרון, לקוחות מתחרים […]

גילוי מצלמות נסתרות

גילוי מצלמות נסתרות

המדריך לגילוי מצלמות נסתרות – המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הפרטיות שלנו היא דבר חשוב ביותר, ובמיוחד בימינו כשיש כל כך הרבה אפשרויות לפגוע בה באמצעות מצלמות נסתרות. מצלמות סמויות יכולות להיות מותקנות בכל מקום, בבית, במשרד, או ברכב, וללא ידיעתנו לתעד כל פרט ופרט מחיינו. במאמר זה, נלמד על חשיבות גילוי מצלמות נסתרות, כיצד […]

המדריך לבדיקת האזנות

המדריך לבדיקת האזנות

המדריך לבדיקת האזנות סתר בעידן המודרני, בו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, הפרטיות שלנו הופכת להיות נושא רגיש יותר מאי פעם. בין אם אתם בבית, במשרד או ברכב, תמיד קיים החשש שמישהו מאזין לשיחות שלכם או עוקב אחריכם ללא ידיעתכם. במדריך לבדיקת האזנות, נסקור את הנושא של בדיקות האזנה וגילוי האזנות סתר בצורה מקיפה ומעמיקה, ונסביר […]