גילוי האזנות סתר בטלפון נייד

גילוי האזנות סתר בטלפון נייד

המרכז הישראלי מתמחים בגילוי האזנות סתר בטלפון נייד

הטלפון הנייד נמצא איתנו בכל מקום, ומלבד העובדה שדרכו אנחנו מנהלים את החיים שלנו, הוא יכול להוות אמצעי מעקב נהדר על החיים שלנו. לא מעט אנשים שרוצים לדעת עליכם הכל בוחרים בהאזנות סתר כדי להגשים את המטרה הזו. האזנה הזו יכולה לפגוע בצורה משמעותית בכם, לכן גילוי האזנות סתר בטלפון נייד ואנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לעזור לכם לחשוף אותה.

 

חושש/ת שמאזינים לך ואתה בחוסר שקט?

בוא/י נבחן את זה…

 

  • מישהו יודע את תוכן השיחות הטלפוניות שלך או חלק מהן?
  • תוכן שיחה גלש למתחרים שלך, לבעלך, לאשתך או לבעל עניין אחר?
  • מישהו יודע מה כתבת בהודעות הוואטסאפ שלך, או בכל פלטפורמת הודעות אחרת?
  • מישהו אולי יודע איפה את/ה נמצא/ת בכל רגע נתון?
  • יתכן שהטלפון שלך מתחמם, נתקע, והסוללה נגמרת מהר?
  • אולי אתה צריך בדיקת מעקב בטלפון.
 
אם משהו מהדברים נשמע לך מוכר, יתכן שאת/ה צריך/ה בדיקת האזנה לטלפון שלך.

 

 

גילוי האזנות סתר

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר מחלקה יחודית המתמחה בחקירות סייבר לטלפונים ניידים. 

בנוסף אנו מתמחים בחשיפה של אמצעי מעקב שונים בכל סוג טכנולוגיה. מכשירי מעקב, מכשירי האזנה או מצלמות סמויות. 

הצוות המנוסה של המרכז יוכל לעזור גם לכם להבין האם מתבצעת אחריכם האזנת סתר דליפת מידע צילום או מעקב סמוי אחריך. כל הפעולות מבוצעות באופן חוקי לחלוטין.

 

האזנות לטלפון

בניגוד להאזנות סתר רגילות, כאשר מדובר על גילוי האזנות סתר בטלפון נייד, אחד הבעיות היא שלא תמיד נעשה שימוש ברכיב שמותקן או נמצא על הטלפון. לעיתים האזנה יכולה לבוא בצורה של תוכנה מסוימת או אפליקציה שנמצאת בטלפון שלכם, וכל זה בלי שאתם בכלל יודעים על כך.

מבלי שאתם מרגישים כל מה שאתם אומרים ליד הטלפון שלכם, ולא רק השיחות, פשוט עוברים לצד שלישי שאתם לא יודעים עליו. לאור זאת ניתן להבין את החשיבות הרבה שיש לגילוי האזנת סתר בטלפון נייד.

 

 

סימנים מחשידים

עוד לפני שאתם מספיקים לבצע בדיקה מקצועית, ישנם כמה סימנים מחשידים שצריכים להדליק אצלכם נורה אדומה בקשר להאזנות לטלפון. אם הבטרייה שלכם נגמרת באופן מהיר מהרגיל ייתכן וזה נובע כתוצאה משימוש בתוכנת הריגול, שימוש שלכם אין שליטה עליו. אפשרות נוספת היא מצב שבו הטלפון שלכם מבצע באופן קבוע פעולות שלא על דעתכם.

הסימנים הללו למעשה מצביעים על כך שייתכן ומישהו שולט על הטלפון שלכם מרחוק. בהתנהלות נבונה ניתן לגלות לא רק האם באמת מתבצע מעקב אחרי הטלפון שלכם אלא גם לגלות מיהו האדם שעוקב אחריכם, וכך לא רק למנוע את הנזק אלא גם לחשוף את העבריין.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

אם אתה חושד שצופים בך, מאזינים לך או עוקבים אחריך

יש רק דרך אחת לגלות את האמת. אנו מציעים לך לשכור שירותינו כדי שניתן לך את התשובה באופן מקצועי, חוקר פרטי שהוא גם לוחם סייבר (האקר), מהנדס אלקטרוניקה ומהנדס מחשבים, עם וותק רב שנים יגיע לביתך או לעסק שלך עם ציוד מתוחכם במאות אלפי דולרים, כדי למצוא עבורך כל סוג של האזנה, מצלמה סמויה או תוכנות ריגול בנייד או במחשב שלך. 

התקשר/י רצוי בשיחת וואטסאפ קולית (ולא מתוך הרכב) כדי שנוכל לעזור לך עוד היום, לקבל את השקט הנפשי שלך.

 

סקירה של המכשיר

אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר נוכל לבצע סקירה של המכשיר שלכם כדי לגלות האם ייתכן שהשתילו אצלכם תוכנות מסוימות שמאפשרות האזנה או שאיבה של מידע אחר מהטלפון שלכם. גם אם אתם לא רואים את התוכנות הללו באופן גלוי ייתכן והן נמצאות בצורה סמויה בטלפון שלכם, כך שרק אנשי מקצוע יוכלו לגלות אותם.

 

 

האזנת סתר

האזנת סתר היא למעשה כינוי למצב שבו נמצא ברשותכם מכשיר שמקליט את כל מה שהוא שומע, אולם המכשיר הזה נמצא שם בלי ידיעתכם. המכשיר יכול להיות מושתל ברכב שלכם, בבית, במשרד או בכל מקום שבו אתם בטוחים שאף אחד לא יכול לשמוע אתכם. אחד המקומות האטרקטיביים ביותר שבהם ניתן לבצע האזנת סתר הוא בטלפון הנייד שלכם.

 

 

גילוי מכשירי האזנה

בעולם של גילוי מכשירי האזנה, הבדיקה בדרך כלל נעשית בצורה ויזואלית או בעזרת איתור של גלים שאותם המכשיר משדר. כאשר האזנה היא על הטלפון הנייד קשה יותר לגלות אותה, כיון שהמכשיר עצמו פולט גלים, ותוכנת האזנה בדרך כלל מתבססת על הגלים הללו. כדי לגלות את האזנה במקרים הללו יש צורך באיתור של טביעת אצבע דיגיטלית במכשיר שלכם.

 

 

לסיכום

גילוי של האזנה לטלפון יכול לחסוך מכם הרבה מאוד עגמת נפש. מעקב כזה למעשה מאפשר לדעת בכל רגע נתון מה קורה איתכם, וחשיפה שלו היא תנאי הכרחי לכך שהפרטיות שלכם תישמר בצורה ניאותה.

המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר

לשיחת יעוץ חינם עם מומחה מהמרכז התקשר, אנחנו כאן בשבילך!

הבלוג:

גילוי מצלמות נסתרות

המדריך לגילוי מצלמות נסתרות – המרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר הפרטיות שלנו היא דבר חשוב ביותר, ובמיוחד בימינו כשיש כל כך הרבה אפשרויות לפגוע בה באמצעות מצלמות נסתרות. מצלמות סמויות יכולות להיות מותקנות בכל מקום, בבית, במשרד, או ברכב, וללא ידיעתנו לתעד כל פרט ופרט מחיינו. במאמר זה, נלמד על חשיבות גילוי מצלמות נסתרות, כיצד […]

המדריך לבדיקת האזנות

המדריך לבדיקת האזנות סתר בעידן המודרני, בו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, הפרטיות שלנו הופכת להיות נושא רגיש יותר מאי פעם. בין אם אתם בבית, במשרד או ברכב, תמיד קיים החשש שמישהו מאזין לשיחות שלכם או עוקב אחריכם ללא ידיעתכם. במדריך לבדיקת האזנות, נסקור את הנושא של בדיקות האזנה וגילוי האזנות סתר בצורה מקיפה ומעמיקה, ונסביר […]

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS

גילוי מכשירי מעקב GPS / Air-Tags/ Smart-Tag מבוססי לווין או בלוטוס, מאפשרים למי שהשתיל לכם אותו לדעת בכל רגע היכן אתם נמצאים. המכשיר הזה יוכל להיות מושתל ברכב שלכם, או בכל דבר שנמצא איתכם כל הזמן ולמעשה יכול להוות אינדיקציה למיקום המדויק שלכם. אנחנו במרכז הישראלי לגילוי האזנות סתר כאן כדי לספר לכם כיצד ניתן […]